Fredag 12:25

Drygt fyra timmar kvar att jobba och sen tar jag heeeelg! Ska hoppa på bussen och åka till stan där Alexandra förhoppningsvis plockar upp mig och så vet jag inte vad vi hittar på. Kanske köper något gott och ätbart och kanske ser tv eller film? Imorgon iallafall så åker vi till Luleå, tåget går vid åtta på morgonen.

När vi kommer dit ska jag eventuellt göra en piercing i naveln och sen strosar vi väl lite på stan innan vi käkar middag och åker till Isabelle för lite fix och drinkmix. Planen är att besöka Boden Alive, men vi får väl se hur långt våra ben bär oss! :) Nu ska jag äta lunch och sen ska jag raka benen och packa!

Bjuder på en bild på min söta mormor och mitt kusinbarn (säger man så?)! :)


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort