Onsdag 11:17

Tiden går så fort så det är inte klokt, jag har bara 22 pass kvar att jobba på hemtjänsten denna sommar. Jag ska inte dra några förhastade slutsatser men jag tror att jag kommer få jobba en hel del efter sommaren också även fast det känns hur tråkigt som helst så måste jag. Och om bara fem veckor åker vi till Turkiet! Nyss var det ju elva veckor kvar.
-
Inatt har varit jobbig. Jag har haft jour och klockan fem larmade det så det var bara att hoppa i kläderna och fara ut. Efter det sov jag jättedåligt för jag låg och vänta och tänkte att det skulle larma igen. Meija, Tindra och en annan hund i byn löper så Akke är alldeles galen. Ylar och skriker på nätterna och dagarna och idag hade han inte ens ro att äta.
-
Nu ska jag äta lunch för jag börjar klockan 12. Imorgon har jag förmiddag och när jag har slutat tänkte jag och Jenny åka till stan. På fredag bär det av till Piteå!
Jag och Akke låg på gräsmattan igår och tog massor med fula cambilder.

Kommentarer
alexandra

snygga ni är! puss

2011-07-27 @ 18:16:26

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort