Lördag 13:33

Så var 2011:as midsommar över. Kvällen spenderades hos oss med hela tjocka släkten, vi åt och vi åt och de drack. Jag och Linda var kvällens lekledare så vi fixade ihop fyra lag och körde lekar med ballonger och sånger och fyllor och kläder. Klockan tre stupade jag i säng och fyra timmar senare ringde klockan.
-
Just nu sitter jag på jobbet, tog med mammas dator så jag har något att göra. Är verkligen huuur mycket dötid som helst här och det kan ju bli lite jobbigt, väldigt jobbigt. Ikväll ska tjocka släkten grilla och umgås, dock jobbar ju jag så jag missar go middag. Trist!
-
Längtar till måndagkväll för på tisdag är jag ledig, skönt! Till helgen blir det Luleå-häng med brudarna, Boden alive står på schemat med Calle Kristiansson. Nu ska jag vrida fram klockan så det händer nåt.


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort