17:51

Idag var det sol när jag vaknade. Fikade och packade för en lunch i Narkausjärvi. Stannade inte så länge där, man kommer ju mest dit för att äta och sola men eftersom det började blåsa som tusan och det blev molnigt så gick det inte. Åkte hem med Jenny och väl här har det inte hänt alltför mycket. Har diskat, duschat, sovit och ätit. Imorgon kommer ett par stadsbor hit för att uppleva det riktiga livet! ;) Så det bir skoter och mat som tisdagen kommer att bestå av. Min dator vill inte vara igång mer än fem minuter så jag passar på att låna Jennys när hon äter.
Jag vill åka skidor i solen!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort