Citat av Gurkan

"Gurkan: norrland ligger längst ner i sverige?

Martin: HAHAH nej gurkan skåne ligger längst ner och norrland längst upp!

Gurkan: Nej fifan vad snackar du om?"


"Roza: Meen vafaaan...

Gurkan: VADÅ VAFAN?! MAN SVÄR INTE!! JÄVLA IDIOT"


"Dem andra är i "Sibirien" och är fängslade bakom en mur utomhus,

Gurkan skriker över muren - "Har ni det bra?!

Dem svarar - "Neeee!"

Gurkan - "Vill ni ha äpple?"


"Tobbe: "Det är 365 dagar på ett år" 
Gurkan: "Nej nej för fan, driver ni med mig?" "vem sa det"


"Sanna: Hur gammal är du?

Patrik: Jag blir 34 i april.

Gurkan: Varför?"


"Sophie: Här gurkan ta en semla.

Gurkan: Haaa, mannen jag ser ut som en semla jao."


Kommentarer
alexandra

hahah, vafan xD

2011-03-14 @ 18:05:35
klabbe

Sonia: Hur gammal är du?



Gurkan: Jag vet inte! Hade inget pass när jag kom! Men jag tror jag är 26.

2011-04-03 @ 02:35:16

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort