Fredag 13:54

Man ska egentligen aldrig se framemot något för då blir det inte som det ska. Såg framemot denna dag för vi skulle kolla in kappahl och nya lindex och äta lunch på det nya stället, men så vaknar jag upp med migrän. Toppen. Har legat i sängen hela dagen, klockan är redan två!! Nu börjar skallen kännas bättre, är jättehungrig så måste kliva upp och äta något. Är ju våffeldagen idag, kanske jag måste äta det då. För ikväll kommer jag inte orka, då ska jag smälla i mig chips! åh så gott det ska bli. Måste ut och gå också men det får bli på någon timme.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort