Söndag 15:11

Igår vid middagstid bestämde jag och Simone oss för att fara på krogen, så jag hoppade i en helsvart outfit för det var studentfest med temat blackandwhite på o'learys och satte mig i bilen för att köra till stan. Kom in ganska sent och före tio någongång kom vi till krogen. Men vi kom nog i rätt tid för efter vi kommit in gick kön ut till vägen. Klockan tolv spelade Skaburbian och kring ett gick vi till manuella och beställde pizza innan vi for hem.

Åkte till byn imorse vid elva och sen då filade jag ner alla mina naglar för att dom är så himla veka och går sönder hela tiden. Sen gick jag ut på en långpromenad med hundarna och nu kollar jag off the map som är en ny sjukvårdsserie. Idag blir det inte mycket annat än soffhäng. Solsidan, timeout, bigbrother.









På vägen hem blev vi av med Akke som åkte skoterpulka hem


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort