Tisdag 23:13

Idag gjorde jag ett prov och det gick varken bra eller dåligt tycker jag. Hoppas hoppas hoppas verkligen att jag klarade det för jag känner att jag inte har tid att plugga om på nytt till det. Idag var första gången jag såg det nya fiket och kappahl, man blev lite förvirrad för allt är ju så nytt.
Det är lite mer än åtta veckor kvar tills vi går med våra fötter på Turkisk mark, ska bli så häärligt! Har plågat mig själv med att kolla bilder från Cypern och det får ju en att bara längta ännu mer. Nästa ställe jag vill och ska besöka någongång är Thailand! USA vill jag också göra ett besök hos. Till Cypern åker jag gärna en gång till, det var himla vackert där. Nu ska jag krypa under täcket och drömma lite!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort