Lördag 18:15

Idag har faktiskt varit en riktigt skön dag. När jag vaknade imorse så märkte jag att under natten har jag tagit på mig morgonrocken, men det kan ju också vara skönt. Blir kul för Isabelle och Alexandra när vi åker och dom ska sova med mig i flera veckor, får se vad som hittas på i sömnen. Är lite orolig för att vakna upp i receptionen på hotellet eller vid poolen.
-
Idag har jag och Jenny kämpat med veden sen har jag varit ut med hundarna en sväng och nu sitter jag ute på altanen i solen och väntar på mat. Det blir grillad fläskfile och kyckling med tärningspotatis. Igår åt vi tårta för mamma fyllde år! Ikväll ska jag bara lata mig framför tvn.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort