Söndag 13:59

Idag är det hyffsat bra väder, solen tittar fram mestadels av tiden fast det blåser kallt ibland. När jag klev upp så åt jag frukost sen gick jag ut och tvättade bilen och det var inte en dag för tidigt. Sen gick jag ut med hundarna men tror inte jag törs gå ut med dom något mera innan vi åker. På fredag drog dom med mig ner i diket och idag höll jag på att flyga med igen men istället brände jag fingrarna på kopplet. Det gjorde fruktansvärt ont, svider och alla fingrar har varsin vacker blåsa. Nåja, nu ska jag ta min mintkrokant och sätta mig i bilen till Hakkas.
Denna fick Jenny av mig i present.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort