Måndag 15:48

Som jag har längtat till idag. Har jobbat hela helgen så det ska bli riktigt skönt med en ledig dag imorgon. Igår på min rast gick jag ut med Akke en sväng, skulle visa vägen åt Jenny och hennes kompis till ett ställe där de skulle åka skridskor. Då man ridit en hel del i sina yngre dar (nu fick jag det att låta som att jag är jättegammal) så hittar man väldigt bra i skogrna härikring.
Annars då så försöker jag få Akke att gå upp i vikt då han är så himla tunn och Meija hade nog behövt gå ner något kilo. Klickade faktiskt hem en ny telefon idag, en liten julklapp åt mig själv från mig själv. Det blev en xperia ray i färgen roosa.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort