Onsdag 20:42

Sist jag skrev hade det kommit snö. Inatt och idag har det regnat som tusan, inte kul någonstans. Var till Gällivare en sväng och det tog över en timme att åka in för att det var så halt, vanligtvis tar det 40 minuter ungefär.
-
Helgen som var så var jag, Jenny och Akke i lägenheten för att mamma var på fest. Så vi har kollat film och ätit gott. Igår ringde dom från kommunen och erbjöd mig jobb december och januari, jag som inte kan säga nej tackade såklart ja. Känns sådär småjobbigt nu i efterhand. Är så less på det där jobbet. Men destomer jobb destomer pengar till resekassan, så det känns ju iallafall bra.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort