Måndag 22:03

Idag ringde min klocka sju för att jag skulle åka in till stan med min faster som skulle på en kurs och sen handla. Så medans hon har var på kursen så for jag till fokus och plockade undan lite skräp och la mig sen i soffan och kollade jurassic park. Förde över the hangover2 till mitt USB också. När jag kom hem så åt jag lunch och var ut en sväng i skogen med min hoppjärka till hund, Akke alltså. Sen när jag kom in igen så slöade jag fram till 15:00 då jag gick och jobbade. Resten av veckan väntas det mer jobb fram till sista november, skönt med lite klirr i kassan!
Hos veterinären med Alexandras katt en dag


Mina favvis bebisar


Hotellfrulle ungefär


Jaja, snön kan få komma nu





Min bästus



Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort