Torsdag 15:27

Det godaste som finnns för mig just nu är färskpressad apelsinjuice. Ett glas av det varje morgon, supermegagott! Vaknade ganska sent idag för jag kollade en riktigt bra film igårkväll som heter "Just go with it". En film med Jennifer Aniston och Adam Sandler.
Har inte hänt något speciellt idag. Ätit lunch, dammtorkat lite och nu sitter jag och kollar på sånt som vi spelat in på film när vi var små. Imorgon är det fredag och det ska bli skönt, även fast det känns som fredag hela veckan när jag inte jobbar men imorgon får man äta massa gott!! Ska bara avverka ett kort jobbpass först. På lördag är det festligheter som gäller. Hoppas det blir kult!
Jag och Jens i badet
Jag som Tärna

Kommentarer
Jessica

Just go with it, är jättebra :D!

2011-10-20 @ 16:20:10
Hemsida/blogg: http://jezzicajohanzzon.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort