Torsdag 09:57

Bara för att jag är så himla tråkig och inte har något att skriva om så får ni en lista.


ÅRET
Hur har året 2011 varit för dig? Riktigt bra faktiskt
Bättre än förra året? Jaa
Har du träffat några nya vänner? Japp
Någonting du aldrig kommer glömma från 2011? Turkiet
Har du flyttat under år 2011? Nej
Har du hittat en ny låt som du älskar? Yes flera stycken
Isåfall vilken? Adele - Set fire to the rain, Sunrise Avenue - Hollywood hills, Sak Noel - Loca people
Har du druckit alkohol? Jadå
Har du rökt?  Vattenpipa
Har du kysst en främling? Japp

 

KÄRLEK
Hur har din kärlek varit 2011? No love here
Har du varit kär? Jag är kär i nudlar
Har du sagt jag älskar dig till någon? Det har jag
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Jepp
Har du haft sex någon gång under året? Jo
Har du haft ett hemligt förhållande? Inte det


SORG & HÄMND
Har någon i din närhet tagit självmord? Nej
Har någon i din släkt avlidit? Nej
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Nej
Har du varit i slagsmål? Nej

PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar? Nej men jag ångrar att jag inte gjorde en sak
Isåfall vad? -
Har du skämt ut dig? Lite
Har du ljugit för en vän? Nej
Har du varit ute en hel natt? Ja
Har du blivit tagen av polisen? Nej


SKOLAN & FRITIDEN
Vilken skola går du i? Ingen
Har någon varit elak mot dig i skolan? Nej
Hatar du någon i din skola? Nej, men ogillade
Har du gjort något framsteg? Ingen aning
Har du haft alla rätt på ett prov? Alla rätt har jag nog knappast haft

VÄNSKAP
Har du träffat nya vänner? Ja
Har du förlorat en vän? Nej
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? Nej
Har du gått bakom ryggen på en vän? Nej
Har du ljugit för en bästa vän? Nej
Har du många killkompisar? Nej

 

 

Söt liten turkisk kattunge


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort