Fredag 12:07

Äntligen fredag! Synd att man ska jobba hela helgen då. Nä inte gör det så mycket efter som det bara är tre veckor kvar tills vi åker, sjukt vad tiden springer iväg. Känns som att det var igår vi kom hem från Turkiet och var superdeppiga. Livet känns helt ok just nu, gällande jobb så kommer jag nog att byta från hemtjänsten till något annat snart. Jag håller tummar och tår att det går vägen och att det blir bra! Tänk om man skulle få ett jobb som man längtade efter att få komma till.
-
Igår hade jag lös hundarna här ute, Meija går det ju bra att ha lös då hon börjar bli så gammal att hon inte orkar sticka iväg direkt. Akke däremot gjorde nästan så att jag fick hjärnblödning, två gånger stack han iväg och andra gången bölade jag som en idiot för att jag blev så förbannad och frustrerad. Sedan gav jag honom ett ben så han skulle hålla sig hemma, dock ville han leka "du-kan-inte-ta-mig" när jag skulle ta benet ifrån honom och sätta in honom i buren. Jävla hund. Har krypt runt på ängen som en liten unge för annars hade jag ju sjunkt igenom snön.
-
Nu sitter jag ute på altanen, solen var framme här nyss men nu kom det alltför mycket moln så jag ska kila in och äta lunch och sen gå ut på en promenad med hundarna. Börjar jobba klockan fem och efter det tänkte jag ha lite bebismys! Låter som en bra plan tycker jag.

Kommentarer
MoaSved

Sv. Tack så mycket! Håller på med ett till par shorts och en jeansjacka nu! Så håll utkik :')<3

2012-04-22 @ 14:55:06
Hemsida/blogg: http://moasved.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort