Måndag 17:47

Idag tog jag äntligen tag i mitt rum som inte haft varken dammsugaren eller skurhinken på besök på länge! Då jag har varit ute i skogen ungefär varje dag i nästan två veckor så har det varken funnits lust eller ork att städa. Bara igår sov jag bort fyra timmar av kvällen efter vi kommit hem från skogen. Började iallafall dagen med att vara fram&tillbaka till stan. Har vaccinerat mig, gjort nytt pass och lunchat med kompis, syrran och syrrans kompisar. Sedan kutade jag in på lindex och köpte en bikinöverdel innan jag blåste hem igen.
-
Väl hemma så städade jag, rensade bort lite skrotsaker, tvätttade kläder och tömde diskmaskin. Nu måste jag bara hitta en bra byrå då min garderob inte vill acceptera alla mina kläder och få upp min LACK hylla på väggen så man kan sätta lite skrot dit också. Har även varit ut på en liten promenad med mina två fyrbenta barn. Klickade för övrigt hem ett linne, leggings och en bh från gina igår.
-
Jobbar först på torsdag så mina två lediga dagar vet jag inte vad jag ska göra på. Kanske trycker in hundarna i pulkan och åker och fixar lite lunch i skogen eller nåt. Känns dock lite tråkigt att göra det ensam. Ska iallafall stänga av telefonen och sova ut. Men nu ska jag äta mat och kika om jag hittar några fräna halsband till mina små änglar.

Kommentarer
Sara

Snyggt lila linne !

2012-04-17 @ 04:22:54
Hemsida/blogg: http://ssaraebermark.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort