Onsdag 23:37

Bland det bästa som finns är att ta en tupplur på några timmar mitt på dagen eller innan middagen eller efter middagen. Idag efter att jag ätit en rejäl frukost så vallade jag skidorna och åkte ut på en tur med Meija, dock är det bland det värsta som finns då hon ska stanna och nosa på allt och slänga sig på rygg och rulla runt hela tiden.
-
Efter turen drack jag lite vatten och sedan gick jag ut på en promenad med Akke och Pernilla. Efter allt detta så la jag mig i sängen och tittade ut genom fönstret tills jag somnade. Vaknade och åt middag och sedan har jag bara hängt framför tvn. Laddade ner en app idag som heter "Lomo Camera", bilderna får en mycket häftigare skepnad tycker jag.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort