Det här med jobb

Även fast det är otroligt jobbigt att kliva upp på morgonen och ibland kan jag känna att jag bara inte orkar gå till jobbet och jag kan känna mig så ångestfylld så är jag så himla glad över att jag faktiskt får jobba. Inte för att det är vidare svårt att få jobba, vikarie behövs på hur många ställen som helst. Men det är bara så skönt att jag kan köpa vad jag vill, resa vart jag vill, hitta på roliga saker med kompisarna och ge fina och lite dyrare presenter och julklappar. Jag förstår liksom inte dom som hellre hade gått skola än att jobba, hur tänker man då??
-
Det är inte bara pengar som är bra med att jobba, såklart är det ju det bästa, men också att man får lite bättre rutiner. Man sover på natten och jobbar/hittar på saker på dagarna. Hade jag inte jobbat idag hade jag förmodligen sovit till efter tolv/ett eftersom jag somnade så sent. Det funkar inte, inte i längden. Och för att inte tala om rastlösheten, jag hade inte jobb på typ en vecka för några månader sen och alltså till slut hittar man verkligen inte på något att göra. Tacka vetja jobb!! :)
-
Är hemma på rast just nu, slutar klockan 21:00 ikväll och då tänkte jag kolla en film som går på tv 3,

INTOLERABLE CRUELTY.



Gå på en Magnus Betner-show
(Kass bild!)


Beställa kläder


Göra en tatuering


Åka tåg


Skämma bort dom här två


Åka till värmen

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort