Fredag 13:54

Jobbar som sagt idag och det blev att jobba 8-21 istället för 8-17. Är hemma just nu men ska snart bege mig mot jobbet igen. Sitter för övrigt och tittar på arbetsförmedlingn, hade varit så himla kul att jobba utomlands någon månad. Måste knåpa ihop ett CV och sen ska jag nog söka, det skadar ju inte att försöka iallafall! Och en tatuering hade varit kul att göra, ska försöka lura mina kusiner att tatuera sig med mig när vi åker till Rhodos ;) hihi. Ikväll är det jag och chipsskålen som kilar på dejt en sväng med kanske en film som sällskap. Puss och kraaam.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort