Måndag 21:00

Min moster jobbar på dagis i Puoltikasvaara och hon har tagit semester en vecka så då ska jag vikariera för henne. Jag var där idag för att se hur det ser ut och träffa några barn och det var helt okej. Det skall bli skönt att komma ifrån hemtjänsten några dagar.
*
Till helgen verkar det bli festligheter, äntligen!! Haha. Jokkmokksmarknad är så då tänkte vi åka dit en sväng, dock ska vi inte på själva marknaden utan vi åker dit när mörkret fallit in. Stannar väl ev. till i porjus och förkrökar lite innan. Hoppas på en kul kväll!
*
Igår var jag och mamma ute på promenad med hundarna, och sen gick vi till mommo vars hus håller på att rensas ut. Min kusin ska nämligen ta över det med hans familj, känns väldigt konsigt att se huset tömmas sådär men man får helt enkelt vänja sig vid det. :)
*
Börjar först på onsdag på dagis så imorgon jobbar jag sista dagen på hemtjänsten för den här månaden, men jobbar bara 17-19 så det känns ju ganska lugnt. Förhoppningsvis ringer dom och erbjuder mig jobb på hemtjänsten i februari, annars får jag en lugn hemmamånad typ. Fast pengar behövs ju till årets resor! ;) Hehe.

Söndagpromenad

Hustömning

Stannade efter Skaulo-vägen


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort