Tisdag 12:29

För ungefär en halv timme sen kom jag hem från jobbet och nu håller jag på att laga lunch. Ska koka spagetti som jag ska äta till älgskaven. Sen ska jag lägga mig i soffa, är så himla trött. När jag sovit måste jag gå ut med hundarna och sen ska jag nog mest slöa. Måste börja förbereda inför resan, ladda ner låtar, dra en rejäl rakning men framförallt packa. Beställde från Nelly små flaskor som jag ska lägga schampoo, balsam och duschcreme i. Det är ju så himla onödigt att dra med en hel schampooflaska, beställde också solcreme. På torsdag tänkte jag värma bastun och scrubba mig ordentligt så man kanske kan lägga en fin solbränna. Slutpladdrat, nu ska jag fixa med maten.
Min fina kille som det alltid är lika svårt att åka ifrån 

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort