Torsdag 22:20

Igår var jag till stan. Lämnade in papper med Jossan så att man kan vikariera på dagis. Sen väntade vi på att Alexandra skulle sluta och när hon gjorde det så åkte vi på Nittaya och åt lite mat. Efter deet svängde vi in på statoil en sväng, jag var så godissugen! Sedan åkte vi till Alexandra där vi har kollat igenom Spanien-bilderna och rensat bland dom lite. Kom hem ganska sent och då fikade jag och hoppade i säng.
-
Idag har jag ätit, hämtat faster, promenerat, jobbat och letat Akke med skotern. När jag kom hem från jobbet så gick jag och Jenny ut och skottade snö och då fick hundarna vara lös ute. Gick bra till en början men sen stack Akke, dock fick vi tillbaka han ganska fort men så stack han IGEN. Orkade inte bry mig först, han kommer ju tillbaka någongång. Men så börja jag fantisera att han stuckit till grannens (eller ja, dom bor några hundra meter ifrån oss) renar och att det ligger massa blod bland en sprattlande ren och en galen hund, nä vad hemsk ja är! Iallafall så hoppade jag på skotern och körde några varv. Fick syn på ett par ögon när jag körde i skogen, stannade och frågade "Akke, är det du?". Till svar fick jag en glufsande ren. När jag kom hem hittade jag dock en hund som såg ut att skämmas lite.
-
Nu ska jag faktiskt krypa under täcket. Ska jobba 8-17 imorgon, ev. 8-21. Om ingen annan kan jobba kvällen så får väl jag göra det. Har suttit och letat resor för fullt också, vill till soooolen! Jag är ju gärna borta två veckor i maj men vi får se hur det blir. Och sedan, vart skall man isåfall åka?? Det går inte alltför många resor från Luleå.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort