Torsdag 14:20

Jag hade ju med mig Akke till Gällivare i tisdags för att han skulle få träffa Jossans hund, det gick inte alls bra och det slutade inte så bra heller. Fick mms av Jossan imorse att de fått vara till veterinären med Stay vilket är supetråkigt och jag hoppas innerligt att han blir bra snart och att ingenting blir värre. Jag känner mig väldigt kass som hundägare, att jag inte har kunnat uppfostra Akke rätt. För det är ju inte hos honom felet ligger, det är ju jag som har gjort honom till den han är. Det är väl egentligen ingenting att grubbla över för det som har hänt har ju redan hänt, men det känns såklart så himla tungt och jobbigt ändå.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort