Falling to pieces

Kände att livet suger rätt hårt och är rätt så meningslöst, så klickade hem lite kläder för att försöka lätta upp det lite. Blev smått och gott från junkyard, så nu kan jag bara hålla tummarna att allt sitter som en smäck.
 
Fick ju upp sängen i lördags, kan visa bild senare. Och allt jag kan tänka på när jag sitter här på jobbet är att få komma hem och slänga mig i sängen! Känns som ett bra köp :) Nu vill jag bara ha ett eget boende..... tjatar om det hela tiden men jag vill så gärna flytta ut från flickrummet.
 
Till helgen kanske det blir jakt! Älgjakten startade ju idag och Akke har redan tagit en, duktig hund! Nu skall jag fortsätta arbetet, men snart får man ju gå hem!! Finally, är fruktansvärt trött och less på mitt städjobb.
 

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort