Byahäng

Det hinner gå några veckor mellan uppdateringarna här. Sitter för tillfället vid köksbordet i byn med fötterna vilandes på min håriga kompis, kom hit i fredags och har som vanligt bara tagit det lugnt, ätit, kramats med Akke, kollat tv. Åker tillbak till stan efter middagen men ska hit igen nästa helg för min faster ska ha 50årsfest och då hade jag även tänkt dra med grannen. 
 
Jobbet då...förra veckan åkte jag till pajala, jag och Camilla skulle agera vaktmästare i gruvan där. Vi fick skotta och hacka bort snö från alla trappor, ramper, ingångar. Det var väldigt kallt men det gick bra ändå. Sen har jag städat en hel del, lägenheter, kontoret och omklädningen. Sen har vi även fått en kur i aitik så dit har vi handlat småprylar och möbler så på tisdag är det tänkt att vi ska ha inflyttningsfest där med smörgåstårta haha. Om någon vecka ska jag eventuellt till Stockholm, ska köra ner ena firmabilen för jobbet ska få nya bilar. Kan nog bli kul! 
 
Det var väl ungefär allt för denna gång. 
 
 

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort