Sov gott, husse och vovve

Idag har jag varit på begravning, första någonsin faktiskt. Det var Mats som begravdes, Mats som i "Nanny & Mats". Alltid så glad, med ett stort leende och alltid ett skratt när man träffade honom. 

För tre veckor sedan avled han, hans syster och allas våran Brolle i en bilolycka. Så fruktansvärt tragiskt, så overkligt. Även fast jag inte träffat Mats lika ofta sen han och min moster gick isär så känns det ju ändå. Och Brolle, älskade lilla Brolle. Kommer aldrig glömma första gången jag träffade dig. 

Vila i frid och tack för att jag fick känna er. 


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort