Mommo 90 år

Idag fast egentligen blir det igår men skit samma så var jag till min mommo som fyllde 90 år. Där var det en hel del folk, mest gamla men även några småttingar. Det bjöds på smörgåstårta och vanlig tårta, mycket trevligt att få träffa släkten.

Efter kalasandet gick jag hem till Frenja som fått vara själv några timmar, la mig på soffan och vilade lite innan jag lagade middag. 

När Nicke kommit hem från jobbet och vi käkat tog vi en liten promenad och sen har vi kollat "Gåsmamman", en ny serie som verkar vara helt okej. Hann även med ett Beck avsnitt när Nicke lagt sig. 




Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort