Tisdag

Ringde veterinären igår och fick tid samma dag, 11:30. Åkte dit från jobbet och mötte upp våran daghusse Lutte som snällt väntade medan jag och Frenja gick in. Det var iallafall ingen fara och skulle det visa sig att det blir någon inflammation senare så får man åka in och då ev dra ut tanden. 

Igår bokade jag och Nicke hotell i Umeå till i början av mars. Det är house of metal som Nicke hemskt gärna vill gå på och jag vill shoppa, äta god mat och helt enkelt bara komma iväg från stan. Så då åker vi dit en sväng så blir vi båda nöjda. 

Hämtade ett paket igår som var från tuggmästaren, alltså ett paket åt Frenja med massor av olika ben och godsaker.

Ska strax hoppa i kläderna och gå på en promenad och sen ska jag sova tidigt! 




Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort