Lostwithoutyou

Nu är jag hemma. Har nyss ätit världens godaste kvällsfika, digestive med ost och kall oboy till! :D Börjar åtta imorgon så jag måste gå och sova snart, något någon inte verkar fatta. Är man trög så är man.

Håller på att fixa och beskära massa bilder, ska skicka in några bilder till postfoto så får jag tillbak dom i vanliga foton. Sen ska jag köpa ramar och hänga upp :) Bilderna är massa olika, hästar, hundar, kompisar, skolan. Har för mig att man får 50 gratis bilder då man blir ny medlem. Inte illa :)

Weell well, ska tvätta mig och hela fadderuttanlej nu.
 
Höörs imorgon :)

Godnatt!

Snart är det ett år sedan, och jag tänker på dig lika mycket nu som då.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort