Bloggtorka

Det var ett braaa tag sen jag skrev men snart börjar skolan så jag gissar att jag kanske skriver oftare då. Endast en vecka kvar, fyfaaaan säger jag vad jobbigt. Längtar alltså verkligen inte.

Idag beställde jag kläder från gina tricot. Så dom kommer väl i veckan någongång. Älskar deras långa linne, och den randiga har Pernilla också och den var så skön.



Imorgon ska jag till stan och sova en natt. Har bytt lägenhet så det är massor som ska fixas.

Akke ja han fortsätter att växa, men mindre busig och jobbig har han då inte blivit. Idag rev han sönder mig jacka!! :@ Eller det blev bara ett litet hål som går att sy men iallafall, mina sköna gråa mjukisbyxor har han också gjort ett hål i.
Men han kan vara duktig också, brukar vara till hockeyplan och träna lite smågrejer med honom.

Nåja, måste diska och sen ska jag titta The mentalist och Northern lights. Seen ska jag sova och kliva upp tidigt.




Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort