freeeeeeeeedag imån!

Finally fredag imorgon. Hatar torsdagar. Först gympa, fast idag var det skönt för vi hade massage! ljuvligt. Men efter det har vi engelska med Mona, skitjobbigt. Sen har vi Hägga och dom lektionerna är alltid så sega, fast idag hade jag först utvecklingssamtal och sen slutade vi typ en timme tidigare från Häggas. Men i vanliga fall brukar det vara boring. Siiist men absolut inte minst har vi medicinsk grundkurs med Beyron. Jätteduktig lärare men ämnet är så segt. Är alltid svintrött på dom lektionerna.

Nåmeniallafall är jag hemma nu. Har kommit för snart två timmar sen, hem alltså. Och ska väl kika på den där rapporten.. sen hade jag behövt skriva det sista på praktikläxan, oså har vi två indvals läxor som ska in nångång. Nä nå är man skolless nu! Fast det är ändå rätt skoj utanför lektionerna, vi får "motionera" ganska mycket. haha :D och i maten brukar det vara rätt skoj också, haha. ingen förutom mina söta klassisar som fattar x)

För nån natt sen drömde jag att pappa köpte en arctic cat crossfire åt mig, ååh vad glad jag blev!



Idag när vi gick in på pressbyrån mötte vi en gammal gubbe som stenglodde och log värsta äckligt. Sen slog han Isabelle i armen och frågade typ om hon skulle på matchen och vad det nu var. Stank sprit gjorde han också.

Ikväll ska jag ligga framför tvn hela kvällen tror jag, 2 1/2 män och sveriges värsta bilförare. Har man inget annat att göra så.

Nu sitter jag och funderar på vad jag ska äta till middag.


Köttfärsslimpa, fast med makaroner istället..

..eller..



.. chili con carne?

Får se vad det blir.

Men fick iallafall reda på precis att trean och femman inte funkar!!!! S U C K.


Kommentarer
alexandra

ääälskar luncherna! vi får röra på fläsket!

2009-03-20 @ 14:45:18
Hemsida/blogg: http://alexandranorlin.devote.se

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort