ledig idag

Idag tog jag lite ledigt från skolan för vi hade ändå bara en lektion. Vaknade redan klockan nio för att hundskrället skällde där ute, så klev upp och gav mat åt dom och sen har jag fikat och legat och tittat på true blood, en mycket bra serie! (Y)

Nu ska jag stänga av datorn och gå ut med hundarna, tänkte gå till skogen och släppa Akke så att han får springa av sig lite. Han hade sånt jäkla damp igår, och så är han så stark så när Jenny och Meija var en bit framför så ville Akke ikapp dom så han drog ju omkull mig. Kanske man måste bygga lite armmuskler.

Ska fota dom också i den fina solen och på den vita backen, och så småningom ska jag göra en ny header. Fast Meija är så tråkig att fota för hon ser alltid likadan ut.

Blev lite mycket hund nu och det kommer mer sen men så är det, hundarna ör mitt liv.


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort