Män som hatar kvinnor

Igår tittade jag och mamma män som hatar kvinnor. Den var faktiskt väldigt bra fastän början var lite tråkig, alltså när inte fattade vad det handlade om. Och så var den ganska äcklig ibland, uusch för gamla äckelgubbar. Har satt Flickan som lekte med elden på filmlistan så den kommer kanske nästa vecka.

Nu ska jag och Jenny grädda våfflor, hon har tjatat om det hela veckan. Så hon får stå för gräddningen, eller diskningen ;) Sen ska jag ut och promenera och ikväll vet jag faktiskt inte vad som händer. Har inga filmer kvar att titta så vi får hitta på något annat istället.




Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort