På resande fot

Jag jobbar och jag jobbar och jag trivs på jobbet, det känns så mycket bättre än på G-hem. Dom ringde igår och ville ha mig dit sista veckan men jag sa neej, är troligtvis bortrest ändå då så. Förutom att jobba letar jag och Pernilla efter ett boende i Piteå under PDOL, vi vill så gärna dit men finns ingenstans att bo. Hotell är ju räätt så dyrt och dessutom kan det vara åldersgräns. Husvagn är bara att glömma också, jag drar inte en sån.

Nåja, antingen löser det sig eller så får vi hitta på något annat här i byn eller stan. Kan ju vara kul, veerkligen. Sista veckan hoppas jag att det blir Stockholm, kul att vara dit en sväng. Till stora sjöfallet har vi också tänkt styra hjulen.

Ikväll är det bröllopsfest med MAAT! Nu ska jag ut i solen och till vovvarna,

Linafallet i tisdags


Kommentarer
Linnea

Men det är jätte många som hyr ut sina typ syugor på blocket ;) linus hittade en stuga för 450 kronor för hela helgen ;)

2010-07-24 @ 13:47:36
Hemsida/blogg: http://saraliiinnea.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort