10:45

Idag är det kallt, det ligger kring -27. Hundarna har fått komma in, nog för att dom tål kylan men ändå. Akke har ju bitit sönder mattan som hänger för luckan till hundkojan, faktum är att han bitit sönder allt inne i hundkojan också. Alla liggunderlag, mattor, filtar ja allt som finns där inne. Han smyger alltid in till Jens rum också och hämtar grejer, man måste verkligen hålla koll på honom!
Idag blir det nog tyvärr ingen längre promenad, kändes igår som att jag förfrös kinderna och det är kallare idag så. Blir bara en kortare rastning och så ska jag ut med grannens hund också. Sedan blir det rensning i mitt rum så att soffan som kommer idag får plats. Hoppas den är fräsch även om den var himla billig! Och så hoppas jag att det är lika kallt eller kallare imorgon så att man inte tar sig till stan;)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort