23:44

Idag har jag varit i skolan. På lunchen for jag och Isabelle hem till Alexandra och åt nudlar och snackade om utomlandsresor. Hittar vi en bra sista minuten i maj så åker vi, för i samma veva åker vi till Stockholm med klassen för lite studiebesök och nöjen och då tänkte vi ta en resa från Stockholm. Hittar vi inget så stannar vi i huvudstaden över helgen. Isabelle har gett en liten utmaning åt mig, att innan vi åker får jag fara ut max fyra gånger och det ska jag klara!
När skolan var slut hämtade jag pizza och sedan åkte jag hem. Hela kvällen har jag legat här i min soffa och ätit chips och druckit cola. På ett taaag ska jag gå och lägga mig.

Har suttit och kollat "glashuset" eller vad man nu ska säga. Älskar Gurkan, han är så härlig! Hela tiden kommer han med nå roliga kommentarer. Han måste lätt in i huset! :D

"Ni mobbar mig för att jag är tjock, ni ska få mig i top model om några månader"
"Tamam, jag går i första ring men fattar ingenting"
"Det är dom här som går upp och sen går, vad heter det, går i sömnen"

Hahah han är så jävla skön! Sedan skrattar han åt alla sina egna skämt och ungefär efter varje mening säger han "kompis, yalla, djimmy".



Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort