Måndag 13:01

Så var helgen slut igen och en ny vecka väntar, men det går nog fort. På lördag kaanske det blir festligheter igen, man måste liksom passa på när man för en gångs skull kommer in på krogen. Helgen har iallafall varit bra. På fredag jobbade jag och sen städa jag, tog in ved, rensade hundburen och lagade mat innan det sen blev soff och tvmys. På lördag åkte jag ganska tidigt in till stan och sen har det varit fest från ungefär tre på dagen till halv sju på söndagmorgon för då stupade jag i säng. Nu är jag hemma och min chat på fejjan funkar inte, stört irriterande.

Kommentarer
Blopparna - Emmy

Ni är så söta tillsammans!

2011-11-02 @ 16:31:53
Hemsida/blogg: http://blopparna.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort