Onsdag 16:55

Jag har gått och blivit med bil, en mörkgrå volvo v40 står numera på våran gård. Känns bara bättre och bättre efter varje gång jag kör den. Dock har den något fläckiga säten men det ska ordnas genom att vi lämnar in bilen till en firma, förhoppningsvis fixar dom det annars köper jag ny klädsel. Har också funderingar på att köpa nya mattor med något kult mönster.
-
Är ju också hemkommen efter två veckor i spanien, hade två riktigt härliga veckor där och jag hade inte tackat nej till att hoppa på första plan dit nu.
För övrigt känns allt lite småjobbigt, längtar till helgen så man blir på bättre humör. Fick reda idag på att jag ska börja vara på ett till ställe där jag kommer att jobba som administratör. Nej tack helst. Inte bara det att det är så himla mycket nytt att lära sig så ska jag sitta inlåst på kontor dag ut och dag in.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort