Jag fick den!!

Jag fick lägenheten som vi var och tittade på för några veckor sen, herreguuuu. Det trodde jag aldrig! Det känns som skrämmande samtidigt som det känns väldigt spännande. Har liksom bott hemma i byn i typ 20 år med familjen och hundarna och nu ska jag få ha mitt eget lilla boende. Okej under tiden på gymnasiet bodde jag ju i en etta i focushuset men det räknas inte, åkte ju hem flera gånger i veckan. Jag hoppas mina polare hälsar på ofta för oooj vad ensam jag kommer att känna mig, haha :D Kommer förmodligen åka hem minst en gång i veckan för hundarna kommer jag sakna varje dag. Dom är det bästa i mitt liv och lyser upp vilken mörk dag som helst, kan ju inte direkt ringa till dom heller. Kanske skypa..?? Nä men det är det som kommer vara svårt med den här flytten, fruktansvärt jobbigt.
 
Men alltså ska få köpa mina egna prylar och inreda en helt tom lägenhet, som jag längtat efter det. Äger ju typ inga saker förutom några muggar och tallrikar och ja en säng och en tv. Det kommer bli dyrt med förhoppningsvis väldigt värt det. :) Det är alltså en tvåa i Malmberget på 60kvm nånting, balkong finns det också. Så på lördag rullar vi mot ikea med släpet. Där kommer bl.a. bord, stolar, tvbänk, byrå, vitrinskåp inhandlas. Klickade just hem en soffa från www.trademax.se för bara 6400;- och fri frakt dessutom!
 

Kommentarer
evelina

du får komma hit när du känner dig ensam! :) klappa hund kan du också få göra här, det kanske hjälper lite i alla fall ;)

2013-02-12 @ 21:56:55
Hemsida/blogg: http://www.pevvsan.blogg.se

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort