Packar och planerar

Sakta slår det mig att jag faktiskt ska flytta. Allting har gått så fort så jag hänger inte riktigt med, fick veta om lägenheten på torsdag och fem dagar senare så gav dom nycklarna. Har varit dit med lite saker igår. Såsom muggar, tallrikar, micro, sängkläder och idag ska jag dit med en byrå, spegel, kläder och skor.
 
Känns fortfarande konstigt, att mitt rum i byn ska tömmas och så ska Jenny ta över det. Men det är ju det här jag vill och ha velat väldigt länge, man kan ju inte bo hemma hur länge som helst (även fast jag bara är 20). Någongång måste detta göras. Men ändå, klart det är känslosamt. Men man brukar ju vänja sig, även om det tar tre veckor eller sju månader. Kommer sakna att reta Jenny så att hon blir sur på mig, våra gonattkramar och promenader. Och Akke han är så gooo, håller verkligen koll på Meija, slickar henne under ögonen och på benen, ligger oftast alltid i hennes famn och myser. Men lillasyster ska ju komma och sova med mig så det blir kul! Och vovvarna får komma och hälsa på när det är helg. Det löser sig. Det är ju bara 6mil att köra om jag får hemlängtan... Förut fick jag packa en väska när jag skulle till stan, nu får jag packa en när jag ska till byn.   
 
Nä nu ska jag inte låta alldeles för deppig! Håller på att leta gardiner för fullt, i köket har jag tänkt mig en lite lantlig stil. Därför är jag ute efter hissgardiner! Problemet är att mitt fönster är 150 cm brett och i princip alla sådana gardiner är 140 cm breda.... Men jag tror att det kan gå bra att ta 160s. Sovrummet har jag ingen aning om vad jag ska ha för några och rummet blir det väl nå ljusa skulle jag tro.
 
       

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort