Nilivaara

Veckan som gått började med att jag var till frissan och klippte mig, typ äntligen. Har även ätit middag på Olles med Jossan och Alexandra, väldigt gott och trevligt! Jobbmässigt så har jag varit och städat forcit två gånger och sen har jag varit "värdinna" på Ramirent för dom hade invigning. Detta var även min sista vecka på Adecco. 

Fredagkväll åkte jag till byn, plockade upp Jenny i leipo och sen gick jag typ och la mig direkt för skallen bankade ungefär sönder. Igår åkte jag mamma Jenny och Akke till narkausjärvi och där stekte vi hamburgare och sen när vi åkte hem så fick Akke springa en bit innan han hoppade in i pulkan.

Idag kom Nicke till byn med skoter från skaulo. Så jag han Jenny och Akke åkte till narkausjärvi, hade gjort toast hemma så vi åt det till lunch där. Sen följde vi han till Ahvenjärvi. Nu väntar jag mest på mat och sen åker jag till stan. 

Imorgon börjar jag truckutbildning i Aitik, nervöst! 








Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort