no air no air

Idag har jag simmat med Sara efter skolan och sen har jag gått hem och tatt det lugnt ett tag. Sedan for jag till Evelina och kollade bonde och pratade bara allmänt :D mycket trevligt, haha. Tog sen bussen hem och nu sitter jag här, borde väl egentligen sova eftersom att jag har satt klockan på 05:20. Bussen avgår 06:30 från välkomma så. Blir iaf i Luleå hela dagen imorgon :) Fick skippa datan på fredag så har sovmorgon till halv tio.

Ska nog börja dra mig mot sängen, borsta tänderna, tvätta mig och allt det där.

Godnatt :)

Kommentarer
Sara

Det var trevelans att du följde med å simma, ville inte fara själv :( <3

2008-12-03 @ 23:38:28

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort