One week

Ja då har man haft sommarlov i en vecka och jag har inte gjort ett skit ännu. eller kollat fotboll varje kväll, men nu är dt slut på det för Sverige åkte ur EM igår mot Ryssland, faan vad sur jag blev! Hoj, ska nog inte kolla fotboll för när det inte blir som jag vill blir jag jävligt sur, speciellt om det gäller Sverige. hoj fyfan. Är väl som Anders Svensson, en dålig förlorare.

Men iallafall, nu till midsommar skulle vi åka till Sarigoski men det blir inte för det skulle bli så dåligt väder så då ska vi stanna hemma. och resten av sommaren vet jag inte vad jag ska göra, nästa helg ska jag till kirunafestivalen och Gällivare. Hoppas att vi åker på semester någonstans för orkar inte sitta i byn hela lovet! Jobbar ju sen 28 juli - 15 augusti.

Vad meer.. jo ikväll är det fotboll i byn! fan vad kul :D Det behövs just nu, snygga killar och fotboll ;)

Lär ju dröja ett tag innan jag skriver igen, så hejdå.

Kommentarer
Sara

Saarikoski tror jag man stavar :)

2008-06-25 @ 21:18:17

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort