Lugn o ro

Ja då var man på stället där man alltid känner sig lugn o fri från all stress och allt folk, jag pratar såklart om byn <3 Här slipper man alla människor och man kan ligga i soffan hela dan utan att få ångest över att man inte gjort något, det är såå härligt.

Igår tog jag det lugnt med Evelina på kvällen, vi skulle se en skräckis med ingen av oss vågade. Haha. Så vi åt chips, pratade och skrattade som alltid annars. Man kan som inte ha tråkigt nångång :) Var förbi isladan där hennes bror hade hockeyträning, det var ganska kul och kika det faktiskt. Sen tog hon bussen hem efter vi varit förbi hos David en sväng.

Idag har dagen gått ganska fort, hade som vanligt lektion med Eivor och som vanligt blir jag lika trött och är på väg att somna. Jag är den som hellre jobbar med nåt papper för att sitta och lyssna på läraren i flera timmar är inte min grej. Det är asjobbigt. Sen efter skolan var jag med Evelina till resebyrån där hon äntligen fick sina biljetter till Gävle :) Stackarn måste bara få sitta hela vägen ner, men jag gissar att det är det värt? ;) Ja men efter vi varit där följde jag med då hon övningskörde och det gick bra, hon var väl bara lite galen när hon skulle svänga  men annars gick det finemang ;o

Sen tog jag bussen till byn, lagade grillkorv och pommes och sen gick jag och la mig i sängen och somnade såklart. Sov 2-3 timmar.


Nu tittar jag idol och jag hoppas att Alice åker ut för jag hatar hennes röst och ögon.


Tack o hej!


Kommentarer
Evelina

Du skulle vart i stan i helgen, jag har jättetråkigt ikväll :(



Gårdagen var trevlig, men det har vi ju alltid! :D Och idag var det också de! Och mina Gävlebiljetter <3 !! Jag hade tur när du var med! Du får följa med fler gånger när jag övningskör också ;))



Ses på måndag :)

2008-11-14 @ 21:00:15
Hemsida/blogg: http://pevvsan.blogg.se/
michaela

oh, jag ska också titta på idol! tack för påminelsen ;D

2008-11-14 @ 21:07:30
Hemsida/blogg: http://michaelaa.webblogg.se/
michaela

Svar: Tack så mkt! :D

2008-11-15 @ 12:08:29
Hemsida/blogg: http://michaelaa.webblogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort