sweet

Skulle ju till stan imorse med mamma, men jag stannade hemma ;p så inge skola för mig idag. Jag ville verkligen inte åka till stan utan vara hemma i byn, och jag har endast tre inte så viktiga lektioner iadg och lite huvudvärk så kom överens med mamma att jag kan ju stanna här ;) men imorgon far jag, har massa lektioner så.

klev upp vid nio, gick ut och rasta Meija, sen in igen och värmde lite pizza från igår, och sen har jag kollat A cinderella story och så satte jag mig här. Tror hunden är lite trött, hon ligger typ och snarkar i köket ;o hon är så söt ibland, när jag satt och läste tidningen kom hon och la huvudet i min famn så jag klappade henne ett tag och när jag slutade buffade hon på min arm för att jag skulle klappa henne igen. och så hade hon huvudet så där sött på snedden, åh jag gillar henne :)<3

nu ska jag kila :)

hejdå


trött?

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort