I hate this part right here..

Igår fick jag ett ryck och åkte till byn kvart i nio på kvällen. Onödigt kan tyckas men jag klarar knappt av att sova själv här längre, inte sen radion och igår morse. Jag kanske inbillar mig, jag vet inte.

Men förut har min radio slåtts på bara sådär, och jag tror till och med att man måste trycka på en knapp för att lyssna på radio. Jag har ju bara lyssnat cd. Igår morse när jag kom hit till lägenheten sju på morgonen så gick jag och la mig, jag vila/halvsov och så lät det som att nån gick omkring på rumsmattan och sen satte sig på sängen.

Det var svinverkligt! Jag försökte öppna ögonen men det gick inte, dom var som helt igenklistrade. Inte kunde jag röra mig heller. Skitäckligt! Nå nu vet jag ju inte vad det är, en inbillning kanske men det är hursomhelst inte kul. Så jag gör vad som helst för att slippa sova ensam. Känner mig lite fjantig men hallå, jag vill inte stöta på nån här.

Kommentarer
alexandra

Fan va läskigt :O jag brukar också känna mig förjävla rädd ibland. Speciellt när jag kommer med tåget sent på kvällen och måste gå in till stan och sen åka ut till lägenheten själv:S men jag har då aldrig vart me om nå sådär läskigt..

2009-04-21 @ 09:39:49
Hemsida/blogg: http://svanhem.blogg.se/
alexandra

ja verkligen, jag hade då inte vågat vara ensam där. De finns nackdelar men samtidigt fördelar. Man blir ju verkligen tvingad att klara sig helt ensam men det hade samtidigt vart skönt att ha närmare iaf lite ;)

2009-04-21 @ 15:27:50
Hemsida/blogg: http://svanhem.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort