Jeans

Nuu måste jag beställa jeans. Två par jeans gått sönder mellan bena, men hittade ett par på hm idag. Dom var fina.


398:-

Och så hittade jag en snygg kofta också som jag vill ha.

198:-

Skor behöver jag också.


129:-

Jag får se vad som beställs, men jeansen iallafall.


Nu ska jag gå och sova, har suttit och kollat ballar av stål. Haha vad bra den är!

Imorgon går jag skola till tio i elva, sen ska vi på föreläsning klockan ett. Så det blir en lugn dag. Efter det ska jag troligtvis åka till byn. Men nu ska jag sova!

Godnatt!

Kommentarer
MissCM

koftan vad snygg!

2009-04-03 @ 19:43:43
Hemsida/blogg: http://misscm.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort