Sammanfatting

Fredag - Skogen som vanligt. Jag lånade en skoter av Josefine, eftersom att när jag och Pernilla var och körde på torsdag så gick min skoter sönder. Så jag, Pernilla och Josefine for till Porotunturi och grillade korv. Sen for vi upp på berget men kom bara halvvägs för jag fastnade, så det var bara att gräva och vända skotern och fara ner igen.

Började fara hemåt, men var först och körde lite. Sen igen så fastnade jag och Josefine när vi skulle åka hem till mig. Men efter lite grävande och trampande så kom vi loss.

På kvällen bastade vi hos Josefine.

 

Lördag - Skogen igen. Idag styrde vi mot Ahven. En ganska seg dag. Åt och fikade där och sen for vi hem. När jag kom hem bastade jag igen, fast nu hemma då. Det var skönt och behövligt. På kvällen var vi upp till min farbror som fyllde år, åt tårta och tittade på melodifestivalen som sög. Hur tänker svenska folket när de röstar fram Caroline Af Ugglas?! Nä det var rent av skit. Hoppades på Scotts, BWO eller Star Pilots.
 
Förhoppningsvis går hon inte längre.

Växlade mellan Min stora kärlek och Employe of the month innan jag gick och la mig.



Söndag idag och jag har en fet söndagsångest. Lovet har bara rusat förbi och det är skola imorgon. Fast å andra sidan är det bara fyra veckor kvar till nästa, men iallafall. Det känns sjukt jobbigt. Så ikväll blir det att ligga framför tvn med en stor glasskål med lakritsströssel, chokladsås och oboy. One Tree Hill, Gossip Girl, Wipe out, Parlamentet.

Nu ska jag roa mig med Segemyhr avsnitt och något att äta.


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort