17år

Då var min födelsedag över och nu är det bara ett år kvar till nästa. Men min dag har varit fin. Har fått massa fina presenter, kläder och massor av pengar. 800:- tror jag att det var, alltså har jag nu 1800;. kr. Så nu har jag råd att BESTÄLLA KLÄDER och biljetter till kirunafestivalen! :)

Förutom att fira min födelsedag idag så har jag varit ute ganska mycket, två vändor till skolan och spelat basket och nu på kvällen var jag och promenerade/sprang. Nu ska jag äta rostade mackor med ost och ett kallt glas med oboy.

Imorgon ska jag cykla mot Gällivare och möta kusin.

Godnatt och tack för alla presenter och grattishälsningar! :)


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort